Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poslech artificiální hudby v mateřské škole
ZABLOUDILOVÁ, Martina
Cílem této bakalářské práce je vytvořit pro děti z mateřské školy nabídku aktivit, které jim přiblíží artificiální hudbu. Záměrem těchto aktivit je podpořit v dítěti vztah k hudbě, porozumění hudební skladbě a seznámit ho s hudebními nástroji. Teoretická část práce se zaměřuje na vývoj předškolního dítěte v oblasti emocí, představivosti, pozornosti a hudby. Dále charakterizuje poslechové činnosti v mateřské škole a metodiku těchto činností, a to v každé věkové skupině. Praktickou část tvoří nabídka činností spjatých s artificiální hudbou, které se prolínají všemi oblastmi vzdělávání.
Poslech hudby v mateřské škole
KOLINGEROVÁ, Aneta
V předškolním období jsou děti plné neutuchající touhy poznávat a objevovat svět všemi smysly. Hudba a její poslech jsou tedy podstatnými prvky výchovně vzdělávacího působení v mateřských školách. Smyslem této práce je vyzdvihnout význam artificiální hudby, která je v současné době často nahrazována hudbou populární. Teoretická část je zaměřena na artificiální hudbu, hudební poslechové činnosti a jejich využití v předškolním vzdělávání. Praktická část nabízí program zaměřený na poslech vážné hudby v mateřské škole a jeho ověření.
K otázkám vztahu tradiční a umělecké kultury
Tyllner, Lubomír
Studie odpovídá na otázku: 1. proč sahají skladatelé umělecké hudby po lidových inspiracích; 2. Jaké jsou způsoby využití tradiční hudební kultury v kultuře umělecké.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.